مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 03:062020-04-25اقتصادي

افزایش 14 درصدی صادرات از مرز پرویزخان


مراد علی تاتار در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: بیماری کرونا تأثیر بدی بر مرزهای ایران گذاشته، اما خوشبختانه مرز پرویزخان با تدابیری که ایجاد شد فعالیت خود را ادامه داده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت تداوم صادرات در این شرایط با ضدعفونی هایی که انجام شد و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افرادی که در مرزها مشغول فعالیت بودند خوشبختانه مرز پرویزخان تعطیل نشده است.

فرماندار قصرشیرین بیان داشت: مرز پرویز خان همچنان فعال است و شاید سال گذشته چنین فعالیتی نداشته و فعالیتش نسبت به سنوات گذشته بیشتر شده است.

تاتار عنوان کرد: تقریباً 14 درصد از نظر ارزی نسبت به سال گذشته و از نظر وزنی هم 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش صادرات داشته ایم.

وی گفت: خوشبختانه در ایام عید هم مرز پرویزخان تعطیل نبود و اگر تعطیلات نوروز در سالهای گذشته چند روزی مرز بسته بوده، اما امسال این چند روز هم تعطیل نشده است.

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه مرز چزابه و مهران تعطیل است، سرریز صادرات به سمت پرویزخان صورت گرفته است؛ ما هم توانستیم این موضوع را مدیریت کنیم و تا کنون مشکل خاصی پیش نیامده است.

تاتار اظهار داشت: تا کنون حتی یک نفر از رانندگان و افرادی که در مرز فعالیت می کنند و حتی تجار، پیله وران و کارگران به ویروس کرونا مبتلا نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی صادرات از مرز پرویزخان

افزایش 14 درصدی صادرات از مرز پرویزخان