مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:462020-04-26سياسي

تعاونی های صیادان باید وارد عرصه پرورش آبزیان در سواحل شوند


تعاونی های صیادان باید وارد عرصه تولید و پرورش آبزیان در سواحل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باقرزاده همایی صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: با توجه به سال جهش تولید و اهمیت شیلات در جنوب کشور تصمیم بر تغییراتی شد و فردی شایسته منصوب شد.

وی با بیان اینکه حواشی زیادی حول شیلات هرمزگان وجود داشت و خواهد داشت، عنوان کرد: زمانی که اعطای مجوزهای صید از یک جا باشد طبیعتاً فشارها و حواشی زیادی خواهد داشت.

در این ماه ها کلیپ ها و موارد زیادی در خصوص مجوزهای صید، صیدهای ترال و مواردی از این دست ساخته و منتشر شد و فشارها به شیلات هرمزگان زیاد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اظهار اینکه یکتا پور باید در مراسم تودیع خودش شرکت می کرد، خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که همه یک روز از این پست ها خواهیم رفت و حتی دیر یا زود من هم خواهم رفت و این پست ها هیچ وقت ماندگار نیستند.

وی با تاکید بر رسیدن به اهداف تعیین شده در حوزه تولید و پرورش آبزیان در استان هرمزگان در سال جهش تولید اظهار داشت: تولید 50 هزار هکتار پرورش میگو و 100 هزار هکتار پرورش ماهی جزو اهداف حوزه شیلات در استان هرمزگان است و خواسته عملیاتی شدن این اهداف در راستای تحقق جهش تولید و اشتغال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های صیادان باید وارد عرصه پرورش آبزیان در سواحل شوند

تعاونی های صیادان باید وارد عرصه پرورش آبزیان در سواحل شوند