مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:572020-04-26اجتماعي

توجه به مهارت محوری در اولویت آموزشی دانشگاه های اردکان


آموزش در دانشگاه باید به سمت مهارت محوری پیش برود و دانشجویان مهارت را در کنار مباحث تئوری دانشگاهی فرا بگیرند.

- ایسنا/یزد فرماندار اردکان تاکید کرد: آموزش در دانشگاه باید به سمت مهارت محوری پیش برود و دانشجویان مهارت را در کنار مباحث تئوری دانشگاهی فرا بگیرند.

بهروز شهابی زاد در نشست با رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان که در خصوص مسائل این مراکز و برنامه های سال جدید آنان برگزار شد، رشد آموزش عالی و وجود مراکز دانشگاهی را یکی از مهم ترین محورهای توسعه در شهرستان ها خواند و تصریح کرد: آموزش ها در دانشگاه باید به سمت مهارت محوری پیش برود و دانشجویان مهارت را در کنار مباحث تئوری دانشگاهی فرابگیرند.

وی با اشاره به این که یکی از مشکلات موجود در بین فارغ التحصیلان و صنایع، فارغ التحصیلانی با مدرک تحصیلی است که آموزش مهارت های لازم را ندیده اند، تاکید کرد: باید ساز و کاری تعریف شود تا از نظر متخصصان دانشگاهی در مسائل شهرستان نظیر محیط زیست، آب، صنعت و سایر مسائل استفاده شود که البته این کار به صورت خاص در چند موضوع مهم در فرمانداری انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردکان، شهابی زاد در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه ها باید برای سال تحصیلی جدید، اخذ مجوز رشته های دانشگاهی مورد نیاز شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مهارت محوری در اولویت آموزشی دانشگاه های اردکان

توجه به مهارت محوری در اولویت آموزشی دانشگاه های اردکان