مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-04-26سياسي

تمایل ونزوئلا به استفاده از تجربیات کرونایی ایران


معاون وزیر بهداشت ونزوئلا تمایل خود را نسبت به دریافت و بهره برداری از تجربیات موفق ایران در زمینه مهار کووید 19، ابراز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه ویدئوکنفرانس نمایندگان وزرای بهداشت ایران و ونزوئلا صبح یکشنبه با حضور محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت و خانم ماریا گابریلا میکویلارنو معاون وزیر بهداشت ونزوئلا، برگزار شد.

متعاقب گفتگوی تلفنی رؤسای جمهور دو کشور، مبنی بر به اشتراک گذاشتن تجارب هریک از دو کشور در زمینه بیماری کرونا، طرفین ضمن تبادل آخرین اطلاعات در خصوص اقدامات به عمل آمده و مقابله با شیوع بیماری ویروس کرونا، اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری از شدت شیوع بیماری ویروس کرونا و تحریم های یک جانبه از سوی امریکا بر دو کشور مورد بحث و مذاکره قرار دادند.

تشریح اقدامات ایران در زمینه مقابله با کرونا در این نشست، محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت کشورمان، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مدیریت کلان بیماری در سطح کشور در قالب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و کمیته های مربوطه در سراسر کشور از جمله، تقویت و راه اندازی شبکه های آزمایشگاهی تشخیصی، طرح بسیج ملی کرونا و فاصله گذاری هوشمند، راه اندازی اپلیکیشن و نیز سامانه خود اظهاری و سایر فرایندهای رصد نمودن وضعیت سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل ونزوئلا به استفاده از تجربیات کرونایی ایران

تمایل ونزوئلا به استفاده از تجربیات کرونایی ایران