مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-26بين الملل

وعده دولت انگلیس برای افزایش واحدهای سیار تست کرونا


ارتش انگلیس قرار است هشت واحد سیار تست گیری کروناویروس را به سراسر این کشور اعزام کند تا هدف گذاری دولت آن مبنی بر انجام روزانه 100 هزار تست کرونا عملی شود.

- ارتش انگلیس قرار است هشت واحد سیار تست گیری کروناویروس را به سراسر این کشور اعزام کند تا هدف گذاری دولت آن مبنی بر انجام روزانه 100 هزار تست کرونا عملی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت بهداشت انگلیس تعهد داده تا تاریخ 30 آوریل به روزانه 100 هزار تست کرونا برسد اما روز جمعه موفق به انجام تنها 28 هزار و 760 تست شد.

به گفته مقامات انگلیس، این هشت واحد سیار تست گیری کروناویروس که به زودی بیشتر هم می شوند، نمونه ها را از سراسر کشور جمع آوری کرده و برای آزمایش به وزارت بهداشت این کشور ارسال می کنند.

96 واحد سیار تست گیری دیگر نیز قرار است از ماه مه آغاز به کار کنند.

این واحدها که می توانند در کمتر از 20 دقیقه راه اندازی شوند، نمونه گیری را از کارکنان مشاغل ضروری مانند افرادی که در مراکز مراقبتی، پلیس و زندان ها کار می کنند و همچنین افرادی که نمی توانند به راحتی به مراکز تست گیری بروند، انجام می دهند.

نگرانی هایی مبنی بر این وجود دارد که کمبود تست گیری کرونا در انگلیس منجر به کندیِ روند رفع محدودیت های قرنطینه ای شده و احیای اقتصاد این کشور را که پنجمین اقتصاد بزرگ جهان است، به تأخیر اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده دولت انگلیس برای افزایش واحدهای سیار تست کرونا

وعده دولت انگلیس برای افزایش واحدهای سیار تست کرونا