مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-04-26ورزشي

پول هایی برای ساخت و ساز غیرمجاز در محلات کم برخوردار تبریز رد و بدل می شود


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: معطل ماندن مصوبه شورا و کمیسیون در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز باید تعیین تکلیف شود؛ چرا که حتی در محلات کم برخوردار، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: معطل ماندن مصوبه شورا و کمیسیون در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز باید تعیین تکلیف شود؛ چرا که حتی در محلات کم برخوردار، پول هایی برای ساخت و ساز غیر مجاز رد و بدل می شود.

فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، طی تذکری، با بیان اینکه پس از کش و قوس های زیاد زمین اسدگولی در اختیار شهرداری قرار گرفت که در این راستا از استاندار تشکر می کنم، گفت: بودجه مصوب شورای شهر در شهرداری و فرمانداری تغییر می یابد که این امر قانونی نیست.

وی با اشاره به بحث خزانه متمرکز، گفت: این بحث با وجود تصمیم گیری و تصویب، متاسفانه اجرا نمی شود که باید رسیدگی شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: مجوز تاسیس ها در شهرک صیاد شیرازی صادر شده اما به دلیل برخی نواقص با مشکلات مواجه هستند و متاسفانه شهرک جوانان از طرح تفصیلی تبریز حذف شده است.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز نیز در تذکری، گفت: مدت هاست برخی از نیروهای با سابقه از برخی شرکت ها و سازمان ها کنار گذاشته می شود و در این میان 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول هایی برای ساخت و ساز غیرمجاز در محلات کم برخوردار تبریز رد و بدل می شود

پول هایی برای ساخت و ساز غیرمجاز در محلات کم برخوردار تبریز رد و بدل می شود