مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-04-26سياسي

مأموریت رییس مجلس به کمیسیون بودجه درباره گزارش تفریغ بودجه 97


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از مأموریت رییس مجلس به کمیسیون بودجه برای بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 97 در صحن علنی مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،گزارش تفریغ بودجه سال 1397 کل کشور به عنوان سی امین گزارش تفریغ بودجه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه 26 فروردین ماه 1399 توسط عادل آذر رییس کل دیوان محاسبات کشور، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

*به یکی از مدیران حقوق 53 میلیونی داده شده است در گزارش دیوان محاسبات، به موضوع حقوق 53 میلیونی یک مدیر اشاره شد که رییس دیوان محاسبات در همین رابطه تصریح کرد: سقف کامل پرداختی مدیران، 23میلیون و 583 هزار تومان است، اما با این وجود خالص دریافتی 241 نفر از مدیران بیشتر از سقف تعیین شده بوده است.

وی در این زمینه افزود: طبق این گزارش به یکی از مدیران، حقوقی بالغ بر 53 میلیون تومان داده شده است و بر اساس رسیدگی ها برخی اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که ارز 4200 تومانی را گرفته اما وارداتی نداشته اند.

* 11 میلیارد و 350 میلیون اضافه تر از حقوق قانونی، به مدیران پرداخت شده است عادل آذر با اشاره به اینکه این گزارش به علت شرایط کرونایی، با تاخیر ارائه می شود، در توضیح بخش سوم حسابرسی عملکرد مربوط به حقوق و مزایای مدیران و کارکنان دولت، اظهار داشت: در مجموع 11 میلیارد و 350


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت رییس مجلس به کمیسیون بودجه درباره گزارش تفریغ بودجه 97

مأموریت رییس مجلس به کمیسیون بودجه درباره گزارش تفریغ بودجه 97