مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:002020-04-26دانش

شرایط حذف یا تخفیف شهریه دانشگاه ها


پس از شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس ها، انتقادهای دانشجویان به پرداخت کامل شهریه بالا گرفت تا بسیاری از دانشگاه ها تسهیلاتی را برای دانشجویان شهریه پرداز در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس؛ با گذشت دو ماه از شیوع کرونا در کشور و ادامه فعالیت دانشگاه ها به شیوه آموزش مجازی، دانشجویان انتقادات زیادی نسبت به پرداخت شهریه برای ترم تحصیلی مجازی  مطرح کرده اند که باشگاه خبرنگاران جوان ابعاد مختلف این مسئله را در گزارشی ارائه کرده است که مهمترین بخش های آن در ادامه از نظرتان می گذرد.

نحوه محاسبه شهریه دانشجویان در نیم سال جاری معاون آموزشی وزیر علوم اظهار کرد: برای دانشجویانی که شهریه پرداز هستند و بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه ها شهریه مشخصی را بابت ترم تحصیلی خود پرداخت می کنند طی یک دستورالعمل و سند 20 ماده ای از دانشگاه ها خواستیم با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده ها و جامعه با دانشجویان همکاری کنند.

علی خاکی صدیق افزود: هر گونه تخفیف یا تغییر در پرداخت های شهریه دانشجویان در نیم سال جاری تحصیلی نیازمند مصوبه هیات امنای دانشگاه است و این پیشنهاد باید از طریق دانشگاه یا موسسه به هیات امنا برده شود و در این هیات در خصوص شهریه تصمیم گیری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حذف یا تخفیف شهریه دانشگاه ها

شرایط حذف یا تخفیف شهریه دانشگاه ها