مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:402020-04-26پزشكي

اجرای غربالگری و بیماریابی برای 330 هزار نفر در رفسنجان و انار


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: 330 هزار نفر در قالب 99 هزار خانوار در شهرستان های رفسنجان و انار از نظر کرونا غربالگری و بیماریابی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسماعیلی ندیمی ظهر یکشنبه در نشست خبری هفته سلامت با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در شهرستانهای رفسنجان و انار، اظهار داشت: اسفند ماه بازار شایعات کرونا زیاد بود و مردم سردرگم بودند و وضعیت بحران کرونا در اسفندماه بسیار سخت و طاقت فرسا بود و در فروردین مردم برای رعایت نکات بهداشتی بهتر ترغیب می شدند.

وی بیان کرد: از زمانی که جنگ پایان یافت شاید کشور با چنین بحرانی مواجه نشده بود لذا همه پتانسیل ها اعم از بسیج، اصناف، سپاه و… تحت توصیه های وزارت بهداشت یکپارچه به جنگ با این بحران شتافتند تا سلامت جامعه حفظ شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در تأمین وسایل حفاظتی در رفسنجان و انار بهترین وضعیت داشتیم و بعد از هفته دوم دسترسی مردم به مواد شوینده، ضدعفونی کننده دست و ماسک تسهیل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: شبکه بهداشت انار در کنترل بیماری کرونا در شمال استان پست قرنطینه ای در انار راه اندازی کرد در آنجا ورود و خروج خودروها کنترل و سرنشینان تب سنجی می شدند به طوری که در اوایل فروردین روزانه از ورود 500 خودرو ممانعت و برگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای غربالگری و بیماریابی برای 330 هزار نفر در رفسنجان و انار

اجرای غربالگری و بیماریابی برای 330 هزار نفر در رفسنجان و انار