مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:402020-04-26سياسي

از ساماندهی سگ های ولگرد تا برگزاری جلسه برای حل مشکل آرامستان


شهردار کرمان با اشاره به مسائل مطرح شده درباره آرامستان کرمان گفت: فردا پیرامون تعارض مالکیتی که بین راه و شهرسازی و ارتش به وجود آمده، در دفتر معاون عمرانی استاندار جلسه داریم و قرار است موضوع حل بشود.

- ایسنا/کرمان شهردار کرمان با اشاره به مسائل مطرح شده درباره آرامستان کرمان گفت: فردا پیرامون تعارض مالکیتی که بین راه و شهرسازی و ارتش به وجود آمده، در دفتر معاون عمرانی استاندار جلسه داریم و قرار است موضوع حل بشود.

محمد فرشاد رییس شورای شهر عصر امروز یکشنبه در نشست عمومی شورای شهر کرمان اظهار کرد: براساس آیین نامه داخلی شورا، جلسات باید در محلی که شهرداری تهیه و در اختیار شورا قرار می دهد، تشکیل شود تا وجاهت قانونی داشته باشد.

وی افزود: اتاق جلسات عمومی شورا در محل خانه شهر وسعت کافی ندارد و اصحاب رسانه برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نمی توانستند شرکت کنند لذا با همکاری شهرداری موقتا و تا فراهم شدن مکان مناسب یا رفع شرایط کنونی(کرونا)، جلسات شورای عمومی در محل سالن سازمان پارک ها و فضای سبز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه علی اکبر مشرفی عضو شورای شهر کرمان اظهار کرد: مدرسه حیاتی در بازار کرمان تبدیل به موزه شده و در حال استفاده است و یک باب منزل پشت این مدرسه قرار دارد که مقر ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساماندهی سگ های ولگرد تا برگزاری جلسه برای حل مشکل آرامستان

از ساماندهی سگ های ولگرد تا برگزاری جلسه برای حل مشکل آرامستان