مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-04-26سياسي

تلاش برای رفع آنتن دهی تلفن همراه در سیاه کوه ورامین


بخشدار جوادآباد با اشاره به مشکلات منطقه سیاه کوه گفت: آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه یکی از مشکلاتی است که با برگزاری جلساتی با اپراتورهای تلفن همراه برای رفع هرچه سریع تر آن تلاش می کنیم.

- محمد حیدری بخشدار جوادآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین در خصوص وضعیت سیاه کوه و نحوه کوچ عشایر این منطقه، اظهار کرد: منطقه سیاه کوه به عنوان کوچ بهاره عشایر دشت ورامین و ایل کتی محسوب می شود که عمدتاً در اینجا برای چرای دام حضور پیدا می کنند و بعد از اینکه مدت کوچ شان در سیاه کوه به پایان رسید عشایر آماده می شوند به دشت لار در منطقه پلور کوچ کنند.

وی با بیان اینکه در منطقه سیاه کوه تقریباً تعداد 600 خانوار عشایری از اسفند تا اواسط اردیبهشت ماه حضور دارند، ادامه داد: منطقه سیاه کوه با مرکز بخش جوادآباد حدود 50 کیلومتر فاصله دارد و از ضلع شمال به کوه های سیاه کوه و از ضلع جنوب به دریاچه نمک قم و از ضلع شرقی به استان سمنان و از ضلع غربی هم به منطقه جوادآباد و تالاب بندعلی خان متصل می شود.

بخشدار جوادآباد خاطرنشان کرد: در این منطقه به لطف بارندگی های بسیار خوبی که در اسفندماه و در اوایل سال 99 داشتیم وضعیت علوفه در این دشت خوب است و دامداران ما که عمدتاً عشایر منطقه سیاه کوه بوده بسیار از این بابت راضی و شاکر خداوند بابت این نعمت الهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع آنتن دهی تلفن همراه در سیاه کوه ورامین

تلاش برای رفع آنتن دهی تلفن همراه در سیاه کوه ورامین