مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 14:302020-04-26ورزشي

پینگ پنگ بازان قم در رنکینگ تنیس روی میز ایران سوم شدند


رییس هیأت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم پسران نوجوان قم در رنکینگ تیم های برتر مسابقات قهرمانی کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

- محمد عموییان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از موفقیت تیم هیأت تنیس روی میز قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه های کشور، ایستادن در جایگاه سوم رنکینگ تیمی پسران نوجوان ایران یک دستاورد ارزشمند دیگر برای این رشته به شمار می رود.

وی با اشاره به اعلام رنکینگ ملی رده سنی نوجوانان تنیس روی میز کشور در بخش تیمی، افزود: تهران با کسب 20421 امتیاز در مجموع سه مرحله این رقابت ها رتبه نخست را کسب کرد، مازندران با کسب 10070 امتیاز در مکان دوم این رده بندی جای گرفت و تیم پسران نوجوان هیأت پینگ پنگ قم با 9300 امتیاز سوم شد.

رییس هیأت تنیس روی میز استان قم اضافه کرد: در دور نخست این رقابت ها تیم هیأت قم 2190 امتیاز، در دور دوم 1925 امتیاز و در دور سوم 4185 امتیاز به خود اختصاص داد تا در رده بندی 34 تیم شرکت کننده در مسابقات رنکینگ تنیس روی میز کشور در سال 1398، رتبه سوم را به خود اختصاص داده و پس از قهرمانی در لیگ برتر نوجوانان و جوانان ایران یک موفقیت دیگر کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پینگ پنگ بازان قم در رنکینگ تنیس روی میز ایران سوم شدند

پینگ پنگ بازان قم در رنکینگ تنیس روی میز ایران سوم شدند