مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 19:502020-04-26فناوري

قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان


اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان و بلوچستان افزون بر یک هفته است که قطع بوده و زندگی و کسب و کار مردم این منطقه را با اختلال مواجه ساخته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان و بلوچستان افزون بر یک هفته است که قطع بوده و زندگی و کسب و کار مردم این منطقه را با اختلال مواجه ساخته است.

قطع اینترنت و مشکلات آنتن دهی تلفن همراه از معضلات همیشگی در گوهرکوه بوده که متاسفانه به دلیل کم توجهی های مسئولان دست اندرکار لاینحل مانده است.

مردم بخش گوهرکوه از عملکرد شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت ارتباطات سیستان و بلوچستان گلایه مند بوده و خواهان رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت هستند.

محمد قلندرزهی از ساکنان این منطقه بیان کرد: مسئولان دست اندرکار در پاسخ به پیگیری های مردمی بیان کرده اند که اپراتوری به نام گوهرکوه ثبت نشده و مشخص نیست مردم مظلوم این بخش به کجا می توانند شکایت ببرند.

وی افزود: اینترنت در بخش گوهرکوه افزون بر یک هفته است که قطع شده و سرویس دهی در واحدهای خدماتی وجود ندارد و این مسئله باعث شده کارتخوان فروشگاه ها کار نکنند و پول بیشتری در این شرایط جابجا بشود، بنابراین احتمال انتقال بیماری و ابتلا به کرونا را بیشتر کرده و همچنین بحث آموزش مجازی هم مختل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان

قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان