مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-04-27سياسي

داشتن تصویری از شهرداری پساکرونا ضروری است


شهناز رمارم روز دوشنبه در نطق پیش از دستور شورای اسلامی شهر مشهد افزود: کرونا اول سلامتی و بعد اشتغال و اقتصاد خانوارها را هدف قرار داده است پس باید برای شرایط پساکرونا چاره اندیشی کرد.

وی با اشاره به این که هنوز لازم است شهرداری مشهد برای مقابله با بیماری کرونا فعالیت کند ادامه داد: در شرایط فعلی، زندگی مردم سخت شده و آبرومندانی که تا کنون هیچ مستمری از جایی نمی گرفتند در اداره زندگی خود مانده اند و طی روزهای گذشته پنج هزار زن سرپرست خانوار در حاشیه شهر مشهد شناسایی کرده ایم که لیست هزار نفر از آنها را برای خانم ابتکار معاون رییس جمهوری جهت چاره اندیشی ارسال کرده ام.

عضو هیات رییسه شورای شهر مشهد گفت: در شرایط سختی قرار داریم و هر چه منابع برای تامین معیشت نیازمندان تزریق کنیم باز هم از عهده تامین این نیازها برنمی آییم و دولت هم در این خصوص باید از کار موازی کاری پرهیز و شهرداری نیز باید پویش های مردمی را حمایت کند.

رمارم تاکید کرد: شهرداری به عنوان نهاد عمومی باید کنار مردم باشد و این کمک ها سازماندهی شود عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: پایگاه اجتماعی شهرداری بالاترین سرمایه اجتماعی این نهاد است و هم اینک و در شرایط کرونایی نیاز به همبستگی اجتماعی داریم و باید این مهم را با حمایت از گروهای کم درآمد و نهادهای مدنی تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن تصویری از شهرداری پساکرونا ضروری است

داشتن تصویری از شهرداری پساکرونا ضروری است