مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-04-27فرهنگي

نحوه انجام پرزنتیشن و ارائه علمی


انجمن علمی دانشجویان پزشکی کشور در چهارمین کارگاه از سری وبینارهای پژوهشی وبینار نحوه انجام پرزنتیشن و ارائه علمی را برگزار می کند.

- در چهارمین کارگاه از سری وبینارهای پژوهشی ایمسا بررسی می شود: نحوه انجام پرزنتیشن و ارائه علمی انجمن علمی دانشجویان پزشکی کشور در چهارمین کارگاه از سری وبینارهای پژوهشی وبینار "نحوه انجام پرزنتیشن و ارائه علمی" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، هدف این وبینارها، آشنایی دانشجویان تمامی رشته ها به ویژه دانشجویان پزشکی و همچنین تمامی علاقه مندان به تحقیق و پژوهش با اصول انجام این کار می باشد.

در این مجموعه 6 موضوع از مهمترین موضوعات مرتبط با انجام یک پژوهش توضیح داده می شود تا شرکت کننده پس از اتمام دوره بتواند به راحتی نیازهای پژوهشی خود را برطرف کرده و به انجام فعالیت های تحقیقاتی بپردازد.

جست و جو در پایگاه های داده ، نگارش پروپوزال علمی ، رفرنس دهی با نرم افزار اندنوت ، نحوه ارائه و پرزنتیشن علمی ، نگارش مقاله علمی و آمار و تحلیل داده ها و کار با نرم افزار SPSS از جمله مهمترین مباحث و سرفصل های این کارگاه آموزشی هستند.

وبینار نحوه انجام پرزنتیشن و ارائه علمی با تدریس طه بیات(دانشجوی سال آخر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، موسس و دبیر سابق انجمن علمی دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه انجام پرزنتیشن و ارائه علمی

نحوه انجام پرزنتیشن و ارائه علمی