مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-04-27اجتماعي

توزیع 290 بسته اقلام بهداشتی و غذایی در روستاهای ماهنشان


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: 290 سبد غذایی و بسته های بهداشتی و ضدعفونی رایگان با هدف کمک به خانواده های کم برخوردار، آسیب پذیر و بیماران خاص در مناطق روستایی و شهری این شهرستان به منظور مقابله با شیوع کرونا توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن شکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به خانواده های کم برخوردار و آسیب پذیر در مناطق روستایی ماهنشان با همکاری داوطلبان و جوانان هلال احمر 250 بسته بهداشتی و ضدعفونی رایگان تهیه و در مناطق محروم توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع اقلام بهداشتی در شهرستان ماهنشان در دو مرحله انجام شد، افزود: ابتدا 100 بسته و سپس 150 بسته در بین خانوارهای مناطق روستایی کم برخوردار و بیماران خاص شامل ماسک و ژل ضدعفونی کننده بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: تاکنون نیز 40 سبد غذایی در بین خانوارهای کم برخودار شهرستان توزیع شده که این مهم در طول ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

شکری تاکید کرد: هلال احمر شهرستان ماهنشان به منظور پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس اقدام به ضدعفونی منازل مسکونی خانوارهای کم برخوردار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 290 بسته اقلام بهداشتی و غذایی در روستاهای ماهنشان

توزیع 290 بسته اقلام بهداشتی و غذایی در روستاهای ماهنشان