مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-04-27سياسي

برگزاری یادواره مجازی سالگرد شهادت شهید شیرودی در مازندران


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مازندران گفت: امسال به خاطر شرایط کرونایی، مردم تنکابن و شیرود از یاد شهید علی شیرودی غافل نبوده و اقدام به برگزاری یادواره مجازی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی اظهار کرد: هشتم اردیبهشت یادآور شهادت این خلبان دلاور هوانیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که نامش در دفاع مقدس درخشید.

وی افزود: دفاع مقدس صحنه ظهور مردان بلندآوازه ای چون شیرودی است، این شهید بزرگ ستاره پرآوازه دشت های کردستان، کرمانشاه و بازی دراز است و هنوز دلاوری های این خلبان شجاع بر زبان مردم این مناطق جاری و ساری است و جهان به نام او غبطه می خورد.

  ملکی عنوان کرد: این خلبان با بی باکی تمام بارها و بارها در عملیات های مختلف با حمله به قلب دشمن متجاوز رشادت ها و شجاعت های بی بدیلی از خود به جا گذاشت که زبان قاصراز بیان آن همه سلحشوری ها است.

  این مسؤول یادآور شد: زندگی نامه سراسر درس آموز و عبرت انگیز شیرودی باید به نسل های حاضر و آینده انتقال داده شود تا همگان بدانند شیرودی مرد ناآرام لحظه های جنگ بود و خلق حماسه های باشکوه از این مالک اشتر جبهه ها در دفاع مقدس جاودانه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره مجازی سالگرد شهادت شهید شیرودی در مازندران

برگزاری یادواره مجازی سالگرد شهادت شهید شیرودی در مازندران