مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-27اجتماعي

تعطیلی 730 مهدکودک زیرنظر بهزیستی اصفهان/شهریه پیش دبستانی ها مرجوع نمی شود


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان با اشاره به تعطیلی 730 مهدکودک زیرنظر بهزیستی اصفهان گفت: واحدهای مهدکودک می توانند در تهاتر با والدین در مورد شهریه تصمیم گیری کنند.

- مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تعطیلی های اخیر 730 مهدکودک زیرنظر بهزیستی در استان اصفهان اظهار داشت: 350 مهدکودک در شهر اصفهان وجود دارد که گروه های سنی شش ماه تا شش ساله را تحت پوشش قرار می دهد اما با شیوع بیماری کرونا فعالیت مهدکودک ها به حالت تعلیق درآمد.

وی افزود: با اعلام ستاد مقابله با کرونا تکلیف بازگشایی واحدهای مهدکودک مشخص خواهد شد.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان چالش های مالی مراکز مهدکودک ابراز داشت: مهدهای کودک هزینه هایی مانند اجاره بها و حقوق پرسنل را دارند و منبع درآمد این واحدها با شهریه والدین کودکان پذیرش شونده تأمین می شود.

برگشت شهریه با تفاهم والدین و مهدکودک ها وی با اشاره به قرارداد رشد و تکامل کودک گفت: در این قرارداد که در ابتدای سال تحصیلی بین والدین و واحد مهدکودک منعقد شده برای نحوه پرداخت شهریه رایزنی می شود.

ناجی به واحدهای مهدکودک که بر اساس قرارداد رشد و تکامل کودک ، شهریه نه ماه را یکجا دریافت کرده اند، اذعان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی ناخواسته واحدهای مهدکودک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 730 مهدکودک زیرنظر بهزیستی اصفهان/شهریه پیش دبستانی ها مرجوع نمی شود

تعطیلی 730 مهدکودک زیرنظر بهزیستی اصفهان/شهریه پیش دبستانی ها مرجوع نمی شود