مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-04-27سياسي

سالگرد شهادت خلبان شیرودی در فضای مجازی برگزار می شود


امسال به خاطر شرایط کرونایی، مردم تنکابن و شیرود از یاد این شهید سرافراز مازندرانی غافل نشدند و به مناسبت سالگرد شهادت وی با همکاری اداره کل حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اقدام به برگزاری یادواره مجازی کرده اند.

این یادواره شامل پخش قرآن ، سرود ، دکلمه ، سخنرانی و مداحی است که از قبل ضبط شده و در اختیار جمعی از ادمین های کانال ها و گروههای فعال در فضای مجازی قرار گرفته است تا امروز به صورت همزمان برای مخاطبانشان پخش کنند.

زمان برگزاری یادواره مجازی شهید شیرودی ساعت 17 تا 18 و 30 دقیقه امروز است و علاقه مندان حوزه ایثار و شهادت می توانند در این ساعت در گروه و کانال های فضای مجازی که عضویت دارند ، این برنامه را تماشا کرده و در آن شرکت کنند.

شهید علی اکبر شیرودی در دی ماه 1334 در روستای بالا شیرود از توابع شهرستان تنکابن درخانواده ای متدین دیده به جهان گشود و در هشتم اردیبهشت سال 60 به شهادت رسید.

این شهید سرفراز عنوان شجاع ترین خلبان و ستاره درخشان جنگ کردستان و کرمانشا بود و بالاترین ساعت پرواز جنگی را در جهان داشت.

بالگرد وی بیش از 40 بار دچار سانحه شد و بیش از 300 بار هم مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

سردار عبدالله ملکی ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرلشکر خلبان علی اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهادت خلبان شیرودی در فضای مجازی برگزار می شود

سالگرد شهادت خلبان شیرودی در فضای مجازی برگزار می شود