مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-04-27سياسي

17 پروژه زیرساختی در رامسر بهره برداری شده است


17 پروژه زیرساختی طی یکسال اخیر در شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ، محمد آزاد ظهر دوشنبه در آیین معارفه شهردار رامسر گفت: 17 پروژه زیر ساختی در شهرستان رامسر که جز و مطالبات 40 ساله بوده در یکسال گذشته انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرماندار رامسر تصریح کرد: همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار، درباره احیای باغ 33 هکتاری و روند ساخت مجتمع فرهنگی تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

آزاد با بیان اینکه امیدوارم با رویکرد جدید در شهرداری رامسر بتوانیم جبران روزها و هفته های گذشته را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: با همراهی شورای شهر و شهردار شاهد اقدامات مؤثر و خوبی در شهرستان رامسر باشیم.

حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه رامسر نیز در آیین معارفه شهردار رامسر با بیان اینکه اسلام در همه زمینه ها برنامه های خوبی دارد، گفت: در دین اسلام برای شهرداری و شهرسازی روایات و دستورات ائمه را داریم و در مورد طب نظر مراجع اسلام به عنوان دین روی بدن انسان تاکید کرده است.

وی با تاکید بر تقویت زیر ساخت ها و توسعه شهر خاطرنشان کرد: سد معبر در اسلام گناه کبیره است و در بناهای مذهبی باید تعظیم شعائر و نمادها با اصول دین اسلام مغایرت نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پروژه زیرساختی در رامسر بهره برداری شده است

17 پروژه زیرساختی در رامسر بهره برداری شده است