مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-04-27سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 8 اردیبهشت ایسنا


توضیحی درباره گزارش تفریغ بودجه 97 / انتقاد روسیه از موضع آمریکا درقبال پرتاب ماهواره نور / طرح پمپئو برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با ادعای عضویت آمریکا در برجام/ ریاست؛ - توضیحی درباره گزارش تفریغ بودجه 97 / انتقاد روسیه از موضع آمریکا درقبال پرتاب ماهواره "نور"/ طرح پمپئو برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با ادعای عضویت آمریکا در برجام/ ریاست؛ دورنمایی برای آینده یک سیاستمدار و.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

گزارشی از دیوان محاسبات حاکی از تردید یا اشتباه در گزارش تفریغ بودجه 97 واصل نشده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توضیحات آیت الله رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه درباره گزارش تفریغ بودجه 97 در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

رییس قوه قضاییه در بخشی از این جلسه تاکید کرد: هیچ گزارشی تا امروز از دیوان محاسبات که حاکی از تردید یا اشتباه در گزارش تفریغ بودجه سال 97 باشد واصل نشده بلکه بر اتقان گزارش تاکید هم شده است.

انتقاد روسیه از موضع آمریکا درقبال پرتاب ماهواره نور توییت نماینده روسیه در وین درباره ادعاهای آمریکا راجع به پرتاب ماهواره نور از سوی ایران هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 8 اردیبهشت ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 8 اردیبهشت ایسنا