مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:362020-04-27سياسي

واکنش سخنگوی دولت به احتمال پرداخت حقوق نجومی


علی ربیعی درباره اینکه افزایش حقوق کارمندان در سال 99 که به دلیل عدم تعیین سقف می تواند تداعی کننده حقوق های نجومی باشد، گفت: در بخش دولتی بطور کلی خارج از قواعد امکان پرداخت وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس، مبنی بر اینکه رییس دیوان محاسبات در جریان قرائت گزارش تفریغ بودجه 97 در صحن علنی مجلس با اشاره به مصوبات افزایش حقوق دولت در ماه های اخیر، گفته است که افزایش حقوق کارمندان در سال 99 که به دلیل عدم تعیین سقف می تواند تداعی کننده حقوق های نجومی باشد، گفت: جایی که حقوق های متعارف بود، شرکتهای نهادهای عمومی بود، هیات امنا های اینها مکلف شدند، باید با سازمان استخدامی کشور به ریاست آقای انصاری (هماهنگ) باشند و این موضوع به آنجا باید برود و آنجا تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: در بخش دولتی که بطور کلی خارج از قواعد امکان پرداخت وجود ندارد، امکان پرداخت در بخش شرکت ها بود از اینجا هم مطمئن هستیم که پرداخت غیرمتعارف نمی شود.

ربیعی اظهار داشت: در برخی مواقع که دولت بزرگ است، در سازمانهای تابعه و شرکت های عمومی مثل بیمه ها، بانک و شرکت ها برای این دولت هم نیست،  این دولت خصوصی سازی خصوصی شده ها را دارد مجدداً دوباره دنبال میک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی دولت به احتمال پرداخت حقوق نجومی

واکنش سخنگوی دولت به احتمال پرداخت حقوق نجومی