مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-04-27سياسي

کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی برگزار می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: در پی گسترش ویروس کرونا، برای اولین بار کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علیرضا ایزدی عصر امروز در بازید از برنامه های گردشگری مجایز اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در استان، علاقمندان و فعالان گردشگری می توانند به زودی از آموزش دوره های گردشگری  مجازی بهره ببرند.

وی تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر و تسهیل در ورود به سامانه آموزش های الکترونیکی و تعریف کلاس و بارگذاری محتوا، فایل های راهنما به صورت تصویری و متنی تهیه  شدند و از طریق لینک آن  علاوه بر اینکه یک کارگاه آموزشی مجازی  در این زمینه برنامه ریزی شده است، که علاقمندان می توانند از این فایل های آموزشی استفاده کنند.

  ایزدی با اشاره به این که یکی از مزیت های آموزش آنلاین این است که افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش استفاده کنند، اظهار کرد: در کلاس‎های آنلاین گردشگری استان مرکزی علاوه بر امکان ضبط کلاس‎ها و مشاهده مجدد، امکان استفاده از نقطه نظرات خانواده ها نیز وجود دارد.

 مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی افزود: این آموزش ها با هدف آشنایی با گردشگری مجازی است که به زودی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی برگزار می شود

کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی برگزار می شود