مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-04-27سياسي

ضرورت برخورد با عاملان تشدید خسارات در ساختمان های جدید


رییس سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: برخورد قانونی با مقصران و عاملان تشدید خسارات به ویژه در ساختمان های مسکونی و دولتی جدید الاحداث ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل نجار، با تاکید بر حضور مهندسان ناظر در تمام مراحل ساخت و ساز ساختمان گفت: حضور مجریان ذی صلاح در کنار مهندسان ناظر، جهت برقراری ارتباط فنی و در ارتقای کیفیت ساختمان بسیار مؤثر است.

وی در ادامه به بندهای (الف) و (ت) تبصره 2 ماده 8 قانون جدید مدیریت بحران کشور اشاره کرد و گفت: اضافه شدن رییس سازمان مدیریت بحران کشور به ترکیب اعضای شوراهای عالی شهرسازی و معماری ایران و شورای عالی بیمه از جمله گام های اساسی قانون گزار برای بهبود وضعیت ساخت و ساز در کشور است.

نجار، استفاده از مجریان دارای صلاحیت را یک سرمایه گذاری در صنعت ساختمان عنوان کرد و افزود: این مسئله کیفیت و امنیت لازم در ساختمان ها را تأمین می کند.

وی در ادامه با اشاره به رعایت استانداردهای ساخت و ساز در راستای کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه گفت: بهبود مدیریت و نظارت بر ساخت و ساز با به کارگیری افراد متخصص و تربیت نیروی کار ماهر در کلیه سطوح و تقویت نظام مهندسی و تشکل های فنی و حرفه ای و استفاده از تجربه های موفق حوزه صنعت ساختمان، نیاز اصلی در ارتقای کیفیت ساخت و ساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد با عاملان تشدید خسارات در ساختمان های جدید

ضرورت برخورد با عاملان تشدید خسارات در ساختمان های جدید