موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 02:302020-04-27سياسي

830/ شهید تقی نوری: جوانان برای یاری اسلام و ملت های مظلوم به پا خیزید


شهید تقی نوری در وصیت نامه خود آورده است: جوانان عزیز! همه ما از بزرگ گرفته تا کوچکمان مسئولیم در برابر ملت های تحت ستم و در برابر خون شهدا برخیزیم و بکوشیم به یاری الله ملت های مظلوم را از چنگ چپاولگران نجات دهیم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید تقی نوری: بسم الله الرحمن الرحیم بار الها، معبودا، مولای من، ای خداوند سبحان این برای چندمین بار است که وصیت نامه می نویسم خودم خوب می دانم که لیاقت شهید شدن را ندارم ولی ازا عماق قلبم و با تمام وجودم راضی هستم به رضای حضرتت ای خدای مهربان.

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و درود و سلام بر پیامبر بزرگ اسلام که چگونه زیستن را به ما آموخت وسلام بر فرزند بزرگوارش حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

830/ شهید تقی نوری: جوانان برای یاری اسلام و ملت های مظلوم به پا خیزید

830/ شهید تقی نوری: جوانان برای یاری اسلام و ملت های مظلوم به پا خیزید