مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-27اقتصادي

طرح های عمرانی نیمه تمام مهریز به بخش خصوصی واگذار می شود


علیرضا ابویی دوشنبه شب به مناسبت روز شوراها ( نهم اردیبهشت ) در گفت و گو با خبرنگاران مهمترین این طرح را مجموعه گردشگری کوه ریگ، پارک های کوثر، گلستان، بهارستان، شهرک جوانان، سرو و توتستان ، تلویزیون شهری ، بیلبورد تبلیغاتی ، بازار روز ، پارکینگ خودرو ، مرکز تجاری ، پل عابر پیاده و ایستگاه اتوبوس ذکر کرد.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر با همکاری سایر دستگاه ها و مردم وظایف قانونی خود را در راستای خدمت بیشتر به شهروندان انجام می دهد ولی بودجه کافی نیست و به حضور و همکاری بخش خصوصی و علاقه مندان در چارچوب مقررات برای تکمیل و تجهیز طرح های فرهنگی و عمرانی نیاز است .

رییس شورای شهر مهریز خاطرنشان کرد: شرایط مناسب آب و هوایی و موقعیت شهر به دلیل واقع شدن در کنار جاده اصلی تهران- بندرعباس زمینه خوبی برای مشارکت بخش خصوصی است و امسال که مزین به جهش تولید است سرمایه گذاران می توانند از این فرصت مناسب استفاده کنند.

ابویی اظهار کرد: متقاضیان برای مشارکت در تکمیل و تجهیز طرح های متعدد می توانند به دفتر شورا و شهرداری مراجعه کنند و در جریان امور قرار گیرند که با همه وجود از مشارکت علاقه مندان در این شهر تاریخی و یکی از 2 باغشهر منحصر به فرد استان ، از توسعه آن برای رفاه مردم و مسافران استقبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های عمرانی نیمه تمام مهریز به بخش خصوصی واگذار می شود

طرح های عمرانی نیمه تمام مهریز به بخش خصوصی واگذار می شود