مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 05:472020-04-28اقتصادي

خرید مایحتاج همدانی ها توسط گروه جهادی شهید چیت سازیان


مسئول گروه جهادی شهید چیت سازیان همدان با بیان اینکه از 10 اسفندماه سال 98 با دو گروه در امر ضدعفونی کردن معابر، محلات، فروشگاه ها، پمپ بنزین ها، - ایسنا/همدان مسئول گروه جهادی شهید چیت سازیان همدان با بیان اینکه از 10 اسفندماه سال 98 با دو گروه در امر ضدعفونی کردن معابر، محلات، فروشگاه ها، پمپ بنزین ها، بازار و .

فعالیت می کنیم، گفت: با شیوع کروناویروس تصمیم گرفتیم با اجرای طرحی تردد را در سطح شهر کاهش دهیم.

امیر حیدری در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: با اطلاع رسانی در برخی محله ها و فضای مجازی مقرر شد از 15 اسفندماه 98 خرید منازل افراد ساکن در مناطق شکریه، هنرستان، کمال آباد، مهدیه، رکنی تا سعیدیه را کاملاً بهداشتی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا به علت عدم اعتماد خانواده ها استقبال کم بود، تصریح کرد: خوشبختانه پس از جلب اعتماد مردم روزانه 50 تا 60 سفارش تلفنی و یا از طریق فضای مجازی دریافت کرده و به صورت رایگان به درب منازل ارسال می شد که البته هم اکنون با بازگشایی صنوف و بازار تعداد کمتر شده است.

حیدری ادامه داد: عموماً خریدها از فروشگاه هایی که تخفیف داشتند انجام می گرفت و پس از تحویل به متقاضیان در منزل، هزینه خرید با استفاده از دستگاه کارت خوان همراه و رعایت قوانین بهداشتی گرفته می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید مایحتاج همدانی ها توسط گروه جهادی شهید چیت سازیان

خرید مایحتاج همدانی ها توسط گروه جهادی شهید چیت سازیان