مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-28سياسي

شکل گیری اردوگاه های جدید در اصلاحات/ شورای عالی اصلاح طلبان چندشقه می شود؟


مجموعه فعل و انفعالات اصلاح طلبان حکایت از آن دارد تغییرات گسترده ای پیش روی اصلاحات است و انتظار این است که در آینده ای نزدیک شاهد اردوگاه های جدیدی در جبهه اصلاح طلبان کشور باشیم.

- خبرگزاری مهر _گروه سیاست: چند صباحی است که بحث از تدوین مانیفست جدید اصلاح طلبی در این جریان داغ شده و جدال بر سر ساز و کار تشکیلاتی اصلاح طلبان مجدداً بر سر زبان ها افتاده است.

30 فروردین 99، محسن رهامی عضو حقیقی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در یک گفتگو تصریح کرد که اصلاح طلبان باید سازماندهی تشکیلاتی کارآمد و مطابق با شرایط و اوضاع و احوال جدید و خصوصاً اصلاح رابطه اصلاح طلبان با مردم و نزدیک تر شدن به بدنه جامعه و اصلاح و بازنگری اهداف و آرمان های اصلاحات، همچنین طراحی جدیدی برای مانیفست اصلاحات پی ریزی کنند.

روز بعد، یکی از چهره های شاخص شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ضمن تأیید اظهارات رهامی به خبرنگار مهر گفت که بحث های جدی در رابطه با تجدید نظر در راهبردهای سیاسی و اتخاذ رویکردهای تازه در محافل خصوصی و غیررسمی اصلاح طلبان در حال پیگیری است .

این موضوع به زودی در قالب انتقاد به مهمترین تشکیلات 6 سال اخیر اصلاح طلبان ظهور کرد و مدافعان و مخالفان این شورا را به موضع گیری علیه یکدیگر وادار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری اردوگاه های جدید در اصلاحات/ شورای عالی اصلاح طلبان چندشقه می شود؟

شکل گیری اردوگاه های جدید در اصلاحات/ شورای عالی اصلاح طلبان چندشقه می شود؟