مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-04-28اجتماعي

برگزاری کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی


علیرضا ایزدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای آشنایی بیشتر و تسهیل در ورود به سامانه آموزش های الکترونیکی و تعریف کلاس و بارگذاری محتوا، فایل های راهنما به صورت تصویری و متنی تهیه شدند و از طریق لینک علاوه بر اینکه یک کارگاه آموزشی مجازی در این زمینه برنامه ریزی شده، علاقمندان می توانند از این فایل های آموزشی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: یکی از مزیت های آموزش مجازی این است که افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش استفاده کنند و در کارگاه های آموزش مجازی علاوه بر امکان ضبط، مشاهده مجدد وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: این آموزش ها با هدف آشنایی با گردشگری مجازی است که به زودی برگزار خواهد شد.

ایزدی افزود: فایل های ضبط شده در سایت و شبکه های مجازی اداره کل در اختیار عموم قرار می گیرد و علاقمه ندان می توانند به صورت آفلاین و به هر تعداد دفعات که دوست داشته باشند، بازبینی کنند.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی با رکود سفر و تعطیلی، فرصت مناسبی برای اجرای دوره های آموزشی نظری و کسب اطلاعات جدید حتی در مواجهه با شرایط ایجاد شده و دوران پساکرونا برای علاقمندان و فعالان این صنعت ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی

برگزاری کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی