مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-04-28اقتصادي

دوره آنلاین رباتیک ویژه نوجوانان و جوانان


با توجه به کاربرد روزافزون علم رباتیک در صنایع مختلف و ضرورت ارتقاء سطح دانش و مهارت نوجوانان و جوانان به عنوان نیروی انسانی بازار کار فعلی و آینده کشور، - با توجه به کاربرد روزافزون علم رباتیک در صنایع مختلف و ضرورت ارتقاء سطح دانش و مهارت نوجوانان و جوانان به عنوان نیروی انسانی بازار کار فعلی و آینده کشور، مرکز آموزش مهارت های پیشرفته سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، مجموعه دوره های رباتیک را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین دوره آموزشی از مجموعه دوره های رباتیک، با عنوان رباتیک مقدماتی، به مدت 10 ساعت از 13 اردیبهشت ماه در این مرکز برگزار می شود.

حضور در این دوره ها به رشد تفکر خلاق و ارتقای مهارت های فنی و توان علمی و مهارتی در گروه سنی نوجوانان و جوانان کمک می کند.

آشنایی با رباتیک، مقدمه ای بر قطعات الکترونیکی، مقدمات الگوریتم، فلوچارت و برنامه نویسی، برنامه نویسی به زبان C آردوینو، پروژه های آردوینو و نکات برنامه نویسی بخشی از محورهای این دوره ی آموزشی است.

همچنین، شرکت کنندگان در این دوره با مقدمات اصول ساخت انواع ربات(مسیریاب، پرنده، هوشمند، خودروی رباتیک و.

) آشنا می شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام درباره دوره آموزشی آنلاین رباتیک می توانند با شماره 66075085 تماس حاصل فرمایند و یا به سایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آنلاین رباتیک ویژه نوجوانان و جوانان

دوره آنلاین رباتیک ویژه نوجوانان و جوانان