مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-04-28اقتصادي

حسینی: منتظر گزارش مکتوب بانک مرکزی درباره ارز دولتی هستیم


رییس کمیته محاسبات عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی گزارش تفریغ بودجه 97 در این کمیته و موضوع ارز 4200 تومانی از بررسی این موضوع با حضور مسوولین مربوطه خبر داد و گفت که قرار است گزارش مکتوب بانک مرکزی در این باره به کمیته ارائه شود.

- رییس کمیته محاسبات عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی گزارش تفریغ بودجه 97 در این کمیته و موضوع ارز 4200 تومانی از بررسی این موضوع با حضور مسوولین مربوطه خبر داد و گفت که قرار است گزارش مکتوب بانک مرکزی در این باره به کمیته ارائه شود.

محمد حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیته محاسبات عمومی کمیسیون برنامه و بودجه در هفته جاری بررسی گزارش تفریغ بودجه 97 را در دستور کار قرار داد، ما در جلسات خود موضوع 4.

8 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی و حقوق و مزایای کارکنان را مورد بررسی قرار دادیم و قرار است این جلسات هفته آینده نیز برای بررسی ماده واحده و منابع و مصارف ادامه داشته باشد تا نهایتا روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازرا جمع بندی و تقدیم کمیسیون کنیم.

وی افزود: در مورد ارز 4200 تومانی گزارش دیوان محاسبات و شیوه رسیدگی برای گمرک، بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت مشخص و قرار شد بانک مرکزی گزارش مکتوبی را به کمیته ارائه کند که در همین راستا با معاونت ارزی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: منتظر گزارش مکتوب بانک مرکزی درباره ارز دولتی هستیم

حسینی: منتظر گزارش مکتوب بانک مرکزی درباره ارز دولتی هستیم