مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-04-28سياسي

اولین جلسه توجیهی روحانیان کاروان های حج به صورت آنلاین برگزار شد


اولین جلسه توجیهی روحانیان کاروان های اعزامی حج 99 از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در اولین جلسه توجیهی روحانیان کاروان های حج تمتع 99 که امروز به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: این جلسه به منظور به روزرسانی اطلاعات و بیان نیازهای روحانیان کاروان های حج تمتع 99 به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به منظور اعزام زائران به سرزمین وحی، برنامه های آموزشی زائران از دهم اردیبهشت ماه به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

از این رو روحانیان باید از هم اینک ارتباط خود را با زائران کاروان های خود برقرار و آموزش های لازم را به آن ها ارائه کنند.

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام محدودیت هایی که برای تجمعات و جلسات حضوری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده، در حال حاضر برنامه های آموزشی را به صورت غیرحضوری برگزاری می کنیم، اما پس از عادی شدن وضعیت در شهرهای کشور این دوره های آموزشی به صورت حضوری ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه توجیهی روحانیان کاروان های حج به صورت آنلاین برگزار شد

اولین جلسه توجیهی روحانیان کاروان های حج به صورت آنلاین برگزار شد