مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-04-28سياسي

کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی برای نخستین بار در این استان خبر داد.

- علی رضا ایزدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شرایط فعلی با توجه به رکود سفر و مواجهه با روزهای تعطیل فرصت مناسبی به منظور برگزاری دوره های مجازی برای علاقه مندان و فعالان این صنعت ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: به دنبال شیوع کرونا در استان، امکان برگزاری دوره های حضوری گردشگری فراهم نیست و می توان در این حوزه به برگزاری کارگاه های مجازی برای نخستین بار روی آورد.

وی برگزاری این کارگاه های آموزشی را با هدف آشنایی با گردشگری مجازی عنوان کرد تا تا علاقه مندان بتوانند از موارد بیان شده هنگام آموزش بهره مند شوند و گفت: یکی از مزیت های آموزش مجازی، بهره مندی افراد در هر مکان و زمان از آموزش و فراهم بودن امکان ضبط و مشاهده مجدد آن است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، در این کارگاه ها برای آشنایی بیشتر علاقه مندان به حوزه گردشگری، فایل های راهنما به صورت تصویری و متنی تهیه شده که از طریق بارگذاری در سایت و شبکه های مجازی اداره کل در اختیار آن ها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی برگزار می شود

کارگاه های آموزشی گردشگری مجازی در استان مرکزی برگزار می شود