مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-04-28سياسي

معدن مس طارم قزوین 2 ماه دیگر به بهره برداری می رسد


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: معدن مس طارم سفلی قزوین هم اکنون 100 درصد پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته و تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین در نشست بررسی آخرین وضعیت معدن مس طارم سفلی در دفتر معاونت اقتصادی استانداری قزوین افزود: مشکل اصلی این معدن تامین نیروی برق بود که تأمین آن از سوی برق منطقه ای زنجان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: معدن مس طارم باید سال 98 به بهره برداری می رسید، اما افتتاح آن به علت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین شیوع بیماری کرونا به سال جاری موکول شد.

علیخانی معدن مس طارم را یکی از اصلی ترین طرح اقتصاد مقاومتی استان قزوین دانست و تأکید کرد: دفتر ریاست جمهوری با جدیت پیگیر شروع به کار این معدن بوده و از تمام ظرفیت ها برای رفع موانع و مشکلات این معدن استفاده می کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تأکید استان قزوین به سرمایه گذار و مدیرعامل شرکت معدن مس طارم، استفاده حداکثری از نیروهای کار محلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در زمستان سال 97 معاون وقت اقتصادی استانداری قزوین از افتتاح معدن مس طارم به عنوان یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن مس طارم قزوین 2 ماه دیگر به بهره برداری می رسد

معدن مس طارم قزوین 2 ماه دیگر به بهره برداری می رسد