مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-04-28سياسي

رییس جمهور برای حمایت از صنعت گلابگیری کاشان دستور ویژه صادر کند


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: از رییس جمهور می خواهیم برای حمایت از صنایع کاشان به خصوص صنعت گلابگیری و همچنین گردشگری کاشان دستور ویژه صادر کنند.

- سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع کرونا و خسارت وارده بر اصناف و صنایع اظهار داشت: در منطقه کاشان دو صنعت گلاب گیری و گردشگری از شیوع کرونا دچار خسارات های جدی شده اند که باید مورد حمایت دولت قرار بگیرند.

وی ضمن درخواست از دولت و شخص رییس جمهور برای صدور فرمان ویژه در راستای حمایت مالی و ارائه تسهیلات به کارگاه های گلاب گیری ابراز داشت: در صنعت گردشگری هم لازم است حمایت های لازم همانند تخصیص تسهیلات مالی به دو هزار بوم گردی کشور به خصوص در منطقه کاشان انجام شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا توسط سپاه مقتدر انقلاب اسلامی تصریح کرد: این اقدام برای ایران اسلامی دستاوردی ارزشمند و غرورآفرین است.

وی با بیان اینکه کوچک ترین اشتباه از طرف آمریکا با پاسخی محکم و کوبنده از طرف ایران همراه است، خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند دوران بزن در رو گذشته است و اگر یکی بزند 10 تا می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور برای حمایت از صنعت گلابگیری کاشان دستور ویژه صادر کند

رییس جمهور برای حمایت از صنعت گلابگیری کاشان دستور ویژه صادر کند