مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-04-28اقتصادي

واگذاری شرکت هپکو و واگن پارس قطعی است


استاندارمرکزی از واگذاری شرکت هپکو اراک به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع غذایی کشور (ایمیدرو) و واگن پارس به مپنا (مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران) طی چند هفته آینده خبر داد.

- ، سید علی آقازاده در نشست صمیمی با نمایندگان جامعه کار و تولید استان مرکزی به مناسبت هفته جهانی کارگر، اظهار کرد: در اواخر آذر ماه سال گذشته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شرکت هپکو و آذر آب با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد و تصمیم های خوبی گرفته شد، اما هنوز در اجرای آن مشکل وجود دارد.

وی ادامه داد: همیشه دست های نامریی در سیستم های اداری نمی گذارد که این تصمیمات اجرایی شود و ما اجازه این کار را نمی دهیم به طوری که با پیگیری های به عمل آمده مجموعه مدیریت استان مشکلات حل شده و هپکو ظرف چند هفته آینده به ایمیدرو واگذار می شود.

استانداری مرکزی در خصوص واگذاری واگن پارس گفت: در دی ماه سال گذشته توافق نامه بین مپنا و ای درو منعقد شد و شخصاً خبر واگذاری واگن پارس به مپنا را اعلام کردم و حتماً واگن پارس به مپنا واگذار می شود.

آقازاده بیان کرد: شرکت واگن پارس سال گذشته توانسته 522 دستگاه واگن را تولید کند و امسال در صورت برطرف شدن مشکلات این واحد صنعتی می توان قرارداد 700 واگنی را عملیاتی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری شرکت هپکو و واگن پارس قطعی است

واگذاری شرکت هپکو و واگن پارس قطعی است