مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-04-28سياسي

دستورالعمل چهلمین سالگرد دفاع مقدس به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد


فرماندار شهرستان همدان دستورالعمل چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان همدان از ابلاغ دستورالعمل کشوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس به دستگاه های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: با هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود باید برنامه های شاخص و قابل استفاده برای همه مردم در این خصوص را تدوین کنیم.

وی خواستار تهیه و تدوین برنامه های عملیاتی دستگاه های اجرایی بر اساس دستورالعمل ابلاغی چهلمین سالگرد دفاع مقدس شد و افزود: همدان در این حوزه حرف برای گفتن دارد به ویژه در مرکز استان که شاهد اقدامات و چهره های شاخصی در عرصه دفاع مقدس بوده ایم.

فرماندار شهرستان همدان افزود: دفاع مقدس بهترین سرچشمه پیش روی ماست که حجم قابل توجهی از نمادهای ایثار و از خودگذشتگی در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی ما خودنمایی می کند.

وی با اشاره به تعبیری از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: وقتی به گذشته نگاه می کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر پرپیچ و خمی را طی کرده و کارهای بزرگی انجام شده است اما همچنان قله پیش روی ماست و در مسیر فتح آن باید متحمل سختی هایی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل چهلمین سالگرد دفاع مقدس به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد

دستورالعمل چهلمین سالگرد دفاع مقدس به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد