مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 18:402020-04-28سياسي

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان


منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با شروع ماه مبارک رمضان در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به توزیع بسته های کمک معیشتی به خانواده های کمتر برخوردار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش های مردمی برای کمک به خانواده های کمتر برخوردار، منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه کمک های مومنانه اقدام به تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی کرد.

این بسته های کمک معیشتی که شامل مایحتاج عمومی است با همراهی و کمک امامان جمعه شهرهای همجوار منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با شناسایی خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در کشور به دست عزیزان هموطن خواهد رسید.

توزیع بسته های کمک مومنانه با همراهی و همدلی مسئولان ارشد استان مرکزی از جمله  میرزایی فرماندار ساوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه، فدایی فرماندار زرندیه، امام جمعه زرندیه و رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ساوه صورت گرفته است.

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با مبلغ 8 میلیارد ریال و در قالب 5 هزار بسته در میان عزیزان هموطن توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان