مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 19:002020-04-28اقتصادي

سوداگری در عرضه ژل ضدعفونی این بار در تنکابن


شیوع و همه گیری بیماری کرونا در کشور گرچه سبب ضرر و زیان به بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی و صنوف مختلف بازار شد اما اندک سودجویان و سوداگرانی نیز بودند که از این آب گل آلود ماهی خویش را صید کرده و از آشفته بازار موجود حداکثر استفاده را بردند.

- عناوینی نظیر گرانفروشی و احتکار الکل و مواد بهداشتی، توزیع غیرقانونی مواد ضدعفونی کننده، فروش محصولات غیرمجاز بهداشتی، فروش مواد ترکیبی و بدون نام و برچسبِ معتبر تحت عناوین الکل و مواد ضدعفونی کننده و بسیاری موارد دیگر، تنها بخش کوچکی از این سودجویی ها و منفعت طلبیِ شماری از دلالان و سوداگرانی بود که بارها در رسانه ها از آنان نام برده شد؛ سوداگرانی که علاوه بر ضرر و ضربه به اقتصاد کشور، باعث به خطر افتادن جان هزاران انسان و هموطن خود نیز شدند.

در تازه ترین نمونه این موارد در شهرستان تنکابن وقتی برای تهیه ژل ضدعفونی به یکی از داروخانه ها مراجعه کردیم نوعی ژل بی حسی با تغییر و نصب یک برچسب ساده با عنوان ژل ضدعفونی کننده تحویل گرفتیم.

این درحالیست که پیش از این تخلفاتی از این دست در تعویض جعبه به کرات تکرار شده بود اما این بار گویا تخلف بسیار عجیب تر شده است.

امّا آنچه بیش از هر چیز در این موردِ خاص ، مهّم و شایسته تأمل و پیگیری است، فارغ از حقّ و حقوقِ قانونی صاحب این برند و سایر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوداگری در عرضه ژل ضدعفونی این بار در تنکابن

سوداگری در عرضه ژل ضدعفونی این بار در تنکابن