مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-29دانش

استفاده از شبیه سازها در دروس عملی دانشگاه فنی و حرفه ای


در بحث آموزش مجازی برای دروس عملی رویکرد دانشگاه این است که به شبیه سازها رجوع کرده و از شبیه سازها استفاده کند و اکنون در حال کار بر روی آن هستیم.

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در بحث آموزش مجازی برای دروس عملی رویکرد دانشگاه این است که به شبیه سازها رجوع کرده و از شبیه سازها استفاده کند و اکنون در حال کار بر روی آن هستیم.

ابراهیم صالحی عمران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت آموزش های مجازی در دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: بحث آموزش های مجازی از سال گذشته به عنوان یک سیاست جدی در دستور کار دانشگاه فنی و حرفه ای قرار گرفته بود بعد از شیوع کرونا نیز همه موسسات آموزشی این رویکرد را انتخاب کردند و به سمت آموزش مجازی حرکت کردند.

وی ادامه داد: اما نکته مهم در دروس دانشگاه فنی و حرفه ای این است که درباره واحدهای عملی که نیمی از دروس دانشگاه را به خود اختصاص می دهند چکار باید کرد؟ در حال حاضر دانشگاه فنی و حرفه ای حدود 2 هزار و 300 کارگاه و آزمایشگاه دارد که دروس عملی آنجا ارائه می شود تجهیزات برخی از این کارگاه ها و آزمایشگاه ها با استانداردها فاصله دارند، مشکلاتی را برای ارائه دروس عملی ایجاد می کنند همین باعث شده است که دانشگاه فنی و حرفه ای درخصوص دروس عملی هم به سمت آموزش مجازی حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از شبیه سازها در دروس عملی دانشگاه فنی و حرفه ای

استفاده از شبیه سازها در دروس عملی دانشگاه فنی و حرفه ای