مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-04-29اقتصادي

ضدعفونی 25 روستا توسط گروه جهادی شهید صوفی شهرستان کبودراهنگ


مسئول گروه جهادی شهید صوفی شهرستان کبودراهنگ درباره فعالیت های این گروه جهادی گفت: تولید لباس گان، ماسک، ضدعفونی 25 روستا، مشارکت در طرح های غربالگری، - ایسنا/همدان مسئول گروه جهادی شهید صوفی شهرستان کبودراهنگ درباره فعالیت های این گروه جهادی گفت: تولید لباس گان، ماسک، ضدعفونی 25 روستا، مشارکت در طرح های غربالگری، پویش مردمی و کمک مؤمنانه از جمله فعالیت های این گروه در ایام شیوع کروناویروس است.

حسام سپهرمنصوری در گفت وگو با ایسنا، درباره تولید لباس گان توسط گروه جهادی شهید صوفی، اظهار کرد: مواد اولیه از طرف بهزیستی شهرستان کبودراهنگ تأمین شد و حدود 3000 لباس گان در کارگاه روستاهای چالو و بشیک تپه که به همین منظور تغییر کاربری دادند، تولید شد.

وی با اشاره به اینکه این گروه جهادی که در شهر شیرین سو شهرستان کبودراهنگ فعال است، پس از شیوع کروناویروس در تولید ماسک نیز فعالیت دارد، افزود: مواد اولیه ماسک توسط یکی از اعضای گروه تهیه شد و در روستاهای نامبرده حدود 18 خانم و آقا دوخت آنها را انجام دادند که هنوز هم ادامه دارد.

سپهرمنصوری ادامه داد: پس از تولید حدود 3000 ماسک به طور رایگان در سطح شهر شیرین سو و روستاهای آن توزیع شد و بقیه تولیدات با قیمت مناسب در اختیار پایگاه های بسیج، خانه های بهداشت و افراد متقاضی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی 25 روستا توسط گروه جهادی شهید صوفی شهرستان کبودراهنگ

ضدعفونی 25 روستا توسط گروه جهادی شهید صوفی شهرستان کبودراهنگ