مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-04-29اقتصادي

گاردریلهای بزرگراه های شهری اصفهان باید به بلوک نیوجرسی تبدیل شود


سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش 11 درصدی فقره تصادفات مواجه شدیم؛ در فقره جان باختگان با کاهش 6 درصدی همراه بود.

وی افزود: تصادفات جرحی با 16 درصد کاهش و تصادفات سرعتی هم روند کاهشی را در ماه گذشته داشت.

ضرورت تبدیل گاردریل ها به بلوک نیوجرسی پلیس راهور استان اصفهان با تاکید بر تبدیل شدن گاردریل ها در بزرگراه های شهری به نیوجرسی تصریح کرد: سطح معابر با کوچک ترین بارندگی لغزنده می شود و مسبب تصادفات زنجیره ای و قیچی شدن کامیون ها است.

وی بیان داشت: تخطی از سرعت مطمئنه، تغییر مسیر ناگهانی و انحراف به چپ از عوامل رخداد تصادفات درون شهری است و در این تصادفات گاردریل ها به عنوان آلت قتاله آسیب شدیدی به سرنشینان خودرو وارد می کند.

محمدی با تاکید بر اینکه گارد ریل های بزرگراه های شهری اصفهان باید به نیوجرسی تبدیل شود، گفت: بلوک های نیوجرسی قطعات ساخته شده از بتن یا پلاستیک است که کاربرد اصلی آنها جدا کردن مسیرهای ترافیک جاده ها از یکدیگر است و به گونه ای طراحی شده اند که در صورت برخورد خودرو آسیب کمتری به آن وارد شود و در عین حال، مانع عبور خودرو به مسیر روبه رو و تصادف از روبه رو و تصادف شاخ به شاخ می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردریلهای بزرگراه های شهری اصفهان باید به بلوک نیوجرسی تبدیل شود

گاردریلهای بزرگراه های شهری اصفهان باید به بلوک نیوجرسی تبدیل شود