مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-04-29اقتصادي

قزوین در سال جهش تولید می تواند نیازهای صنعتی کشور را تامین کند


معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: قزوین با داشتن ظرفیت های صنعتی بالا می تواند در سال جهش تولید در تامین کالاهای صنعتی، مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز کشور نقش مهمی ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور افشار فتح اللهی سرپرست معاونت امور حقوق و مجلس وزارت صمت، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری قزوین، بخشنده رییس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از صنعتگران رییس جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد.

عیسی قبادی در این مراسم گفت: وجود بیش از سه هزار واحد صنعتی، تولید کالاهای منحصر به فرد و قطب صنایع شوینده بودن یک ظرفیت ارزشمند است که می تواند در این شرایط کمک مؤثری برای تحقق شعار جهش تولید باشد.

وی بیان کرد: استان قزوین در این شرایط می تواند بخش زیادی از نیازهای کشور را تأمین کند و در مسیر تثبیت اشتغال پایدار مؤثر باشد.

قبادی افزود: جایگاه قزوین در تولید قطعات خودرو، مواد غذایی، شیشه، مواد بهداشتی و شوینده در رده های شاخصی است که اگر حمایت شود می تواند در شرایط کنونی نقش بیشتری در کشور ایفا کند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: فعالیت حدود 39 هزار واحد صنفی، وجود بیش از 16 شهرک و ناحیه صنعتی، معادن متعدد و غنی و شبکه حمل و نقل مطمئن از دیگر ظرفیت های استان قزوین است که می تواند در شکوفایی اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین در سال جهش تولید می تواند نیازهای صنعتی کشور را تامین کند

قزوین در سال جهش تولید می تواند نیازهای صنعتی کشور را تامین کند