مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-04-29سياسي

تعطیلی مراکز دامپزشکی نگرانی از بیماری های مشترک انسان و دام را بیشتر می کند


عضو هیئت مدیره جامعه دامپزشکان کشور با انتقاد از تعطیلی مراکز دامپزشکی گفت: نگرانی از شیوع بیماری مشترک انسان و دام با تعطیلی این مراکز بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از جامعه دامپزشکان کشور، پیام محبی گفت: در حالی که ستاد ملی مبارزه با کرونا مسئولیت هایی برای مراکز درمانی دامپزشکی در نظر گرفته است، در روز های اخیر شاهد موج تعطیلی این مراکز در شهر تهران توسط شهرداری هستیم و علاوه بر اینکه نقش فعالان این بخش در مهار کرونا نادیده گرفته میشود به تعداد افرادی که شغل خود را در این شرایط از دست داده اند، اضافه خواهد شد.

پیام محبی عضو هیئت مدیره جامعه دامپزشکان درباره دلایل پملب مراکز درمانی دامپزشکی به عنوان یکی از بازوهای اجرایی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در این ارتباط اظهار داشت: در ماه های اخیر مراکز بخش خصوصی دامپزشکی شهر تهران به دلیل فعالیت دامپزشکان در مراکز شهری پلمب می شوند به طوری که در روز گذشته و در روز جهانی دامپزشکی این اتفاق تکرار شد.

وی افزود: همکاران ما در مراکز درمانی دامپزشکی تخلفی انجام نداده اند و تنها یک خلأ قانونی درباره فعالیت کلینیک های دامپزشکی در شهرها، باعث این رویداد شده است.

وی افزود: در 50 سال گذشته کلینیک دامپزشکی فعالیتی در شهرها نداشتند اما در حال حاضر با توجه به اینکه حیوانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز دامپزشکی نگرانی از بیماری های مشترک انسان و دام را بیشتر می کند

تعطیلی مراکز دامپزشکی نگرانی از بیماری های مشترک انسان و دام را بیشتر می کند