مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-04-29دانش

کلاس های آموزش مجازی دانشگاه شهید مدنی تا 25 تیر ادامه دارد


ایمانپور، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با دانشجو، گفت: با توجه به بحران به وجود آمده در کشور و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی، - معاون آموزشی دانشگاه شهید مدنی گفت: کلاس های آموزشی به صورت مجازی ترم دوم سال تحصیلی 98-99 دو هفته تمدید شده است و تا 25 تیر ادامه دارد.

ایمانپور، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با دانشجو، گفت: با توجه به بحران به وجود آمده در کشور و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی، ترم دوم سال تحصیلی 98-99 دو هفته تمدید شده است و کلاس های دانشگاه تا 25 تیر ادامه دارد.

ایمانپور با اشاره به برگزاری امتحانات دانشگاه بیان کرد: اولویت اصلی دانشگاه برگزاری امتحانات به صورت حضوری است و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا این اجازه را به ما ندهد مجبوریم امتحانات را به صورت مجازی برگزاری کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با اشاره به برگزاری پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مطرح کرد: دانشجویانی که این ترم فارغ التحصیل می شوند و می توانند پایان نامه خود را به صورت مجازی و حضوری ارائه دهند و اگر شرایط مناسب بود به صورت حضوری برگزار خواهد شد و اگر دانشجویان دکتری برای ارائه پایان نامه نیاز به آزمایشگاه داشتند می توانند از آزمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های آموزش مجازی دانشگاه شهید مدنی تا 25 تیر ادامه دارد

کلاس های آموزش مجازی دانشگاه شهید مدنی تا 25 تیر ادامه دارد