مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-29اقتصادي

بازگشایی مرزهای شوشمی و شیخ صالح حجم ترافیکی پرویزخان را کاهش می دهد


هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرز رسمی پرویزخان و روند صادرات از این گذرگاه مرزی، در گفت وگو با خبرنگاران صدا و سیما و ایرنا، افزود: هم اکنون با توجه به بسته بودن مرزهای جنوبی، مهران و خسروی، مرز رسمی پرویزخان شرایط سختی دارد و چهار هزار و 500 کامیون کالای صادراتی در صف خروج از مرز هستند.

وی اظهارداشت: باتوجه به حجم بالای محموله های صادراتی و فشار وارده بر مرز پرویزخان، کامیون ها سه تا چهار شب خواب دارند و با مشکلاتی مواجه هستند.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه گفت: امروز از سرکنسول عراق در سلیمانیه کردستان عراق دعوت کردیم تا راهکاری پیدا کنیم و با بازشدن مرزهای شیخ صالح و شوشمی و انجام اقدام های لازم امید است، مشکلات برطرف شود.

بازوند افزود: ساماندهی صادرات میوه و تره بار در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی پیگیری شده و در بازدیدی که امروز داشتیم نیز روند خدمات دهی رستوران ها وضعیت بسیار خوبی نداشت که بر بهتر شدن آن تاکید شد اما باید از پیک کرونا بگذریم و تا زمانی که سایر مرزها باز نشود این اوضاع وجود دارد و لازمه رفع این مشکل هماهنگ شدن طرف عراقی است تا شاهد صف های طولانی نخواهیم بود.

مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق نیز گفت: در 2 ماه گذشته به دلیل بسته بودن مرزهای رسمی با عراق و فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مرزهای شوشمی و شیخ صالح حجم ترافیکی پرویزخان را کاهش می دهد

بازگشایی مرزهای شوشمی و شیخ صالح حجم ترافیکی پرویزخان را کاهش می دهد