مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 18:102020-04-29ورزشي

خبر بد به زیدان و بایرن؛ اوپامکانو ماندنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دایوت اوپامکانو در فصل جاری نمایش درخشانی در قلب خط دفاعی لایپزیش داشته و نظر تیم های بزرگی از جمله بایرن مونیخ و رئال مادرید را به خود جلب کرده است.

- به نظر می رسد دایوت اوپامکانو تغییر عقیده داده و قصد دارد در لایپزیش بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، دایوت اوپامکانو در فصل جاری نمایش درخشانی در قلب خط دفاعی لایپزیش داشته و نظر تیم های بزرگی از جمله بایرن مونیخ و رئال مادرید را به خود جلب کرده است.

نشریه آ.

اس مدتی قبل در گزارشی مدعی شد دایوت اوپامکانو فرانسوی بازیکن مورد علاقه زین الدین زیدان بوده و ممکن است راهی رئال مادرید شود.

اما اسکای اسپورتس امروز مدعی شد اوپامکانو اخیرا نظرش در مورد جدایی را تغییر داده و می خواهد با باشگاه لایپزیش تمدید قرارداد کند.

قرارداد این مدافع جوان در سال 2021 به اتمام خواهد رسید، اما او به این نتیجه رسیده فعلا برای جدایی از لایپزیش زود بوده و او می تواند باز هم به پیشرفت کردن در این باشگاه ادامه دهد.

چند روز قبل نشریه بیلد مدعی شد بایرن مونیخ با دایوت اوپامکانو به توافق شخصی رسیده و می تواند با پرداخت مبلغی در حدود 60 میلیون یورو او را در تابستان جذب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر بد به زیدان و بایرن؛ اوپامکانو ماندنی است

خبر بد به زیدان و بایرن؛ اوپامکانو ماندنی است