مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 19:152020-04-29سياسي

فرمانده سپاه ولیعصر(عج):بسیج برای نظارت بهداشتی بر بازار خوزستان آمادگی دارد


سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه اجرای طرح انصار الحجه در اهواز اظهار داشت :سپاه استان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان با تمام ظرفیت در زمینه ضد عفونی معابر ، تولید ماسک و لباس پزشکی ، محلول های ضدعفونی کننده و توزیع بسته هاب معیشتی به صورت شبانه روزی پایه کار آمده و این خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: سپاه هیچگاه خود را از بدنه مردم جدا ندانسته و در راستای خدمت رسانی در شرایط بحرانی همواره با تمام ظرفیت پای کار بوده و اکنون نیز تا ریشه کن شدن ویروس با طرح های مختلف در کنار مردم است .

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: همچنین در بحث کمک های مومنانه با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از نیازمندان ، از هفته گذشته تمامی پایگاه های بسیج و حسینیه ها با تمام ظرفیت فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد : طرح انصار الحجه نیز با هدف ترویج ارزش های دینی و اسلامی در ماه رمضان به همت حوزه های علمیه استان آغاز شده و یکی از برنامه های ارزشی در این روزهای سخت است.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور گفت: نیروهای بسیج و گروه های جهادی برای خدمت رسانی در طرح انصار الحجه آمادگی خود را اعلام می کنند و در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ولیعصر(عج):بسیج برای نظارت بهداشتی بر بازار خوزستان آمادگی دارد

فرمانده سپاه ولیعصر(عج):بسیج برای نظارت بهداشتی بر بازار خوزستان آمادگی دارد