مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-04-30اقتصادي

دانشگاه ها ملزم به افزایش ظرفیت های خوابگاهی شدند


رییس صندوق رفاه وزارت علوم از روسای دانشگاه ها خواست با توجه به کمبود ظرفیت خوابگاه های دانشجویی، حداکثر بهره برداری از ظرفیت قانونی بودجه 99 برای ساخت خوابگاه را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر مطیعی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه ای به دانشگاه ها اعلام کرد: دانشگاه ها براساس بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره ظرفیت ایجاد شده در بند الف تبصره 9 قانون بودجه سال 1399 مبنی بر اعطای مجوز دریافت تسهیلات بانکی توسط دانشگاه ها برای تکمیل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای خود، ساخت، خرید و تکمیل خوابگاه های دانشجویی به ویژه خوابگاه های متاهلی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در این بخشنامه تاکید کرد: با توجه به ماموریت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبنی بر پرداخت بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات دریافتی ناظر بر توسعه ظرفیت خوابگاه های دانشجویی، ضرورت دارد با توجه به کمبود ظرفیت خوابگاه های دانشجویی، تمام دانشگاه ها حداکثر بهره برداری را از ظرفیت قانونی یاد شده به عمل آورند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآورشد: در صورتی که دانشگاهی متقاضی استفاده از تسهیلات یاد شده باشد، ضمن جلب موافقت بانک عامل مورد نظر دانشگاه نسبت به تکمیل طرح توجیهی فنی و اقتصادی، مدارک و مستندات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها ملزم به افزایش ظرفیت های خوابگاهی شدند

دانشگاه ها ملزم به افزایش ظرفیت های خوابگاهی شدند