مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-04-30سياسي

تشکیل اولین دادرسی الکترونیکی در آذربایجان غربی


رییس دادگستری آذربایجان غربی از تشکیل اولین دادرسی الکترونیکی در استان خبر داد و گفت:به منظور ترویج دادرسی الکترونیک و در راستای کاهش مراجعات به محاکم در ایام شیوع ویروس کرونا با فراهم بودن زیرساخت های لازم، - علی اکبر گروسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از تشکیل اولین دادرسی الکترونیکی در استان خبر داد و اظهار کرد: به منظور ترویج دادرسی الکترونیک و در راستای کاهش مراجعات به محاکم در ایام شیوع ویروس کرونا با فراهم بودن زیرساخت های لازم اولین دادرسی الکترونیکی در شهرستان ارومیه برگزار شد.

وی گفت: دادرسی الکترونیکی دارای مزایا و محاسن بسیاری است که نه تنها در ایام شیوع ویروس کرونا بلکه در سایر موارد نیز می تواند مورد استفاده باشد.

رییس دادگستری آذربایجان غربی افزود: از جمله محاسن این نوع دادرسی، پایین آوردن خطرات و هزینه هایی است که لازمه بدرقه متهم به شهر یا استان دیگر می باشد.

این مقام قضایی ادامه داد: در اولین دادرسی الکترونیکی که 10 اردیبهشت امسال برگزار شد، متهم زندانی در زندان شهر ارومیه بود که می بایست برای اخذ توضیحاتی به شهر کرمان بدرقه می شد ولی با هماهنگی انجام شده، آخرین دفاع متهم زندانی زندان ارومیه اخذ و پس از پایان جلسه متهم به زندان بازگردانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اولین دادرسی الکترونیکی در آذربایجان غربی

تشکیل اولین دادرسی الکترونیکی در آذربایجان غربی